Flere end 90 medlemmer efter kun 3 måneder

LongLife Center er hurtigt blevet populært

Det nye koncept i au2parts familien, LongLife Center, vinder frem med hastige skridt. Det nye koncept tæller nu 80 medlemmer efter blot 3 måneder i drift. I opstartsfasen af LongLife Center, blev et lækkert køleskab, i samarbejde med LIQUI MOLY, sat på højkant blandt indmeldte medlemmer, og den heldige vinder er nu fundet.

Hos au2parts glædes man over, at der blandt landets værksteder er blevet taget så godt imod kædens sidste nye koncept, LongLife Center. Det viser, at medlemmerne kan se vigtigheden i at fremstå professionelt ud mod slutbrugeren.

LongLife Center er et samarbejde med LIQUI MOLY, der er et kendt mærke blandt mange bilejere. ”LIQUI MOLY-konsulenterne er veluddannet i deres produkter og kan hjælpe værkstederne med evt. problemstillinger, der måske ikke er hverdag for det enkelte medlem, men er baseret på erfaringer og forskning på tværs af landegrænser. Vi lever i et samfund, hvor viden er guld, men vi må også erkende, at det ikke er alt, man kan være superbruger på. Så et backup-netværk er yderst vigtigt i forhold til rigtig rådgivning af ens kunder, der også bliver/er mere oplyste end nogensinde før. Det er derfor vigtigt at kunne påvirke værkstedskunden gennem et godt brand og med en kompetent opbakning”, udtaler konceptchef René Lang.

Udover sparring med kompetente teknikere og rådgivere hos LIQUI MOLY, så er der også en række hjælpefunktioner indbygget i medlemskabet. Her kan blandt andet nævnes komplet markedsføringsmateriale med individuel visning af eget logo og adgang 24/7, så værkstedet når som helst kan bestille bannere, plakater, annoncer m.m. Hertil kommer en mere teknisk del i form af kurser, kemisk risikovurdering og meget mere.

Anders Pedersen, der er indehaver af AutoMester i Gredstedbro, har netop set denne mulighed i konceptet, og vi er meget glade for at kunne byde ham og alle de andre medlemmer velkommen i konceptet. I forbindelse med opstarten af LongLife Center, blev der udskrevet en konkurrence blandt alle nye medlemmer indskrevet senest d. 31. august 2020. AutoMester Gredstedbro var så heldig at blive udtrukket som vinder af det flotte køleskab. ”Vi er sikre på, at det ikke er det eneste, vi vinder på samarbejdet i fremtiden. Hos AutoMester Gredstedbro har vi gennem en årrække brugt produkterne fra LIQUI MOLY og har ikke andet end godt og sige om produkterne. Nu får vi blot mere end bare produkter, der kan hjælpe os i hverdagen”, udtaler Anders Pedersen.

Fra venstre ses Bjarne Thomsen, au2parts kundeansvarlig, Peter M. Jensen, account manager hos LIQUI MOLY, Anders Pedersen, indehaver af AutoMester Gredstedbro, René Lang, koncept- og marketingchef og au2parts afdelingsleder, Jesper Lauridsen.