au2office – stærkere kundestyring til en branche i forandring

au2parts opgraderer og løfter serviceniveauet på au2office

Med flere medarbejdere og opgradering af kundestyringssystemet au2office imødekommer au2parts nye behov hos værksteder landet over.

 Med nye opgraderinger på kundestyringssystemet au2office hæver au2parts serviceniveauet over for kunderne. Nye funktioner og flere medarbejdere skal lette hverdagen hos værkstederne, og ifølge autogrossisten er der nye krav at leve op til, mens konsolideringsbølgen skyller ind over branchen.

– I øjeblikket samles mange værksteder på færre hænder, men i større enheder, og det stiller nye krav til, hvad vores kundestyringssystem skal kunne. Derfor har vi mandet op på både udviklere og konsulenter, der er ude og servicere værkstederne, så de kan bruge systemerne optimalt, siger Thomas Hedelund, der er CIO hos au2parts.

750 værksteder og mere end 6400 brugere anvender i øjeblikket au2office. For at alle kan lære at udnytte systemerne fuldt ud, begynder au2parts i efteråret at holde kurser i brugen af au2office både fysisk og online.

– Der er brugere, som ikke har lært de nyeste funktioner at kende, men der er også mange værksteder, som med tiden har fået andre behov og derfor har brug for at bruge moduler, de ikke er vant til. Vi ønsker at være tæt på vores kunder og hjælpe dem, så godt vi kan, og derfor følger vi også op på, om der for eksempel er arbejdsgange, der kan ændres, for at optimere i en travl hverdag, siger Thomas Hedelund.

 
Dækhotel nu på app

I juni præsenteres endnu et nyt tiltag, hvor modulet dækhotel bliver en integreret del af au2office mobil-appen.

– Det betyder at mekanikeren nu kan have dækhotellet med i lommen og dermed ikke først skal hen til pc’en for at registrere, hvis der er kommet en ridse på en fælg, eller dækmønstret for eksempel skal noteres, men i stedet kan registrere det direkte under dækhotel i appen. Det skulle gerne gøre arbejdet på værkstedet endnu lettere, siger Thomas Hedelund.

Thomas Hedelund
IT CIO