Sådan foregår det
Vi sætter pris på, at du bruger din tid og energi på at skrive en ansøgning til os. Derfor skal du også have et indblik i, hvad der venter dig.
Når du søger et job i au2parts, skal du igennem et ansættelsesforløb, der skal sikre, at du er den rette til stillingen – og at vi er den rette arbejdsplads for dig. Rekrutteringsprocessen vil altid afhænge af den specifikke stilling, som der skal besættes, men nedenstående gennemgang kan give en ide om det forløb, som du kan komme igennem.
Rekrutteringsprocedure i au2parts
SEND ANSØGNING
Alle ledige stillinger bliver slået op på vores hjemmeside samt diverse andre sites, såsom Jobindex og vores Facebook- og LinkedIn-profiler, alt efter den specifikke stilling. For at vi kan leve op til GDPR-reglerne, skal alle ansøgninger – også uopfordrede - sendes via linket på vores hjemmeside.
Når du har sendt din ansøgning, får du altid en bekræftelse på, at vi har modtaget ansøgningen.
1. SAMTALE
Når vi har gennemlæst og vurderet ansøgningerne, inviterer vi en håndfuld kandidater til 1. ansættelsessamtale. Under samtalen glæder vi os til at få uddybet dine kompetencer og lære dig bedre at kende. Lige så vigtigt er det, at du bliver klogere på, om jobbet og au2parts er noget for dig.
2. SAMTALE
Indimellem vælger vi at invitere til en uddybende 2. ansættelsessamtale for at få det sidste på plads.
REFERENCER
Efter samtalen indhenter vi muligvis referencer på dig, som du har godkendt på forhånd. Referencerne bruger vi til at sikre os, at vi er et match.
UDVÆGELSE
Når vi har fundet vores kommende kollega, tilbyder vi kandidaten stillingen og bliver enige om ansættelsesvilkårene. Derefter giver vi de resterende kandidater besked om, at stillingen er blevet besat til anden side. Alle kandidater vil derfor få en tilbagemelding. Ansøgningen vil blive gemt i vores rekrutteringssystem i op til 6 måneder.
TILLYKKE MED JOBBET
Vi begynder at planlægge dit onboarding-forløb og glæder os til at byde dig velkommen.