au2office
Kundestyrings- og regnskabsløsning
au2parts tilbyder også et komplet kundestyringssystem, au2office, der kan hjælpe dig som værksted til en lettere hverdag med kalenderstyring, fakturering, scanning direkte fra arbejdskortet og meget mere.
au2office er et webbaseret kundestyringssystem til frie autoværksteder i Danmark. Systemet integrerer alle værkstedets centrale funktioner såsom planlægning, ordrebehandling, dækhotel, dokumentation, connected car, økonomisystem (e-conomic regnskabsprogram), webkatalog m.v.
au2office kundestyring
Fokus på udvikling
Et af de værktøjer, der i dag er altafgørende for et værksted, er kundestyring. Med kundestyring er det muligt at planlægge, optimere og i sidste ende forbedre sin indtjening.
au2parts tilbyder kundestyringsprogrammet au2office, der er specielt udviklet til autobranchen og de krav, der stilles. Administrationsdelen, der ellers tager meget tid på et værksted, kan dermed gøre lettere og mere effektiv.
au2office er udviklet i samarbejde med vores kunder. Det betyder f.eks. at planlægningskalenderen vises på en helt ny måde, end hvad man ellers har været vant til i autobranchen.
Se med her hvis...
...du ønsker et stærkt værktøj til planlægning og administration på dit værksted
au2office indeholder:
• Kundekartotek
• Bilkartotek
• Varekartotek
• Tilbud, arbejdskort og fakturering
• Kalenderstyring
• Scanning direkte på arbejdskort
• Salgsstatistik
• Saldooversigt
• Fakturaoversigt (Historik)
• Integration med webkatalog
• Integration med e-conomic
• Webbaseret (ingen installation)
• Tidsregistrering
au2office tilkøbsmoduler
• Salgsbilmodul
• au2cloud
• au2booking
• Video-, foto- og dokumentdeling
• Dækhotel
• Mobilapp
• Genindkald